Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΟΥΣ ΑΣΤΙΚΟΥΣ ΜΥΘΟΥΣ ΚΑΙ ΘΡΥΛΟΥΣ,ΤΟ BLOG ΤΟΥ ΜΥΣΤΗΡΙΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΑΓΝΩΣΤΟ.ΕΛΑΤΕ ΝΑ ΣΑΣ ΤΑΞΙΔΕΨΟΥΜΕ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΑΜΕΤΡΗΤΟΥΣ ΜΥΘΟΥΣ ΚΑΙ ΘΡΥΛΟΥΣ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ.ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ ΑΚΟΥΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΒΡΑΔΥ ΚΑΙ ΣΑΝ ΕΚΑΝΑΝ ΝΑ ΑΝΤΡΙΧΙΑΣΕΤΕ.ΕΔΩ ΘΑ ΒΡΕΙΤΕ ΤΑ ΠΑΝΤΑ

πηγες      http://eglima.blogspot.com/

                 http://www.paranormap.net/

Κυριακή, 23 Μαΐου 2010

Μηπως τιποτα δεν ειναι τυχαιο?
video

Ιησούς Χριστός ο πιο… στοιχειωμένος ρόλος στην ιστορία του κινηματογράφου


Ο ρόλος του Ιησού Χριστού είναι ίσως ο πιο… στοιχειωμένος ρόλος στην ιστορία του κινηματογράφου! Για ανεξήγητους, φαινομενικά τουλάχιστον, λόγους, οι ηθοποιοί που ενσάρκωσαν το Σωτήρα της ανθρωπότητας, υπήρξαν κάθε άλλο παρά «ευλογημένοι». Καριέρες που καταστράφηκαν, παραλίγο μοιραία, αλλά και περίεργα ατυχήματα στα γυρίσματα, ακολουθούν σαν κατάρα ηθοποιούς και ταινίες που ασχολήθηκαν με το Θείο Δράμα.
«Τα Πάθη του Χριστού» (2004)
Με αυστηρή καθολική ανατροφή, ο γοητευτικός ηθοποιός έδειξε να βρίσκει το δρόμο για τη «Λεωφόρο της Δόξας», όταν κέρδισε το ρόλο του Ιησού στα πολυσυζητημένα και υπερεπιτυχημένα, εισπρακτικά, «Πάθη του Χριστού». Μέχρι τότε ο Καβίζελ είχε αξιοπρεπείς συμμετοχές στη «Λεπτή Κόκκινη Γραμμή» του Τέρενς Μάλικ και το «Καλπάζοντας με το Διάβολο» του Ανγκ Λι, πρωταγωνιστικό ρόλο στον «Κόμη Μοντεχρίστο» και το «Angel Eyes» δίπλα στην «καυτή» Τζένιφερ Λόπεζ. Το 2002 παίζει στα «Υψηλά Εγκλήματα» και αποκαλύπτει τις αυστηρές καθολικές αρχές του όταν αρνείται να κάνει ερωτικές σκηνές με γυμνό με την Ασλεϊ Τζαντ. Το ίδιο διάστημα ο επίσης καθολικών αρχών σούπερ σταρ Μελ Γκίμπσον αποφασίζει ότι είναι ο ιδανικός για να… σηκώσει το σταυρό του μαρτυρίου στη δική του ταινία για το Θείο Πάθος.-
Αυτό που δεν ήξερε ο Τζέιμς Καβίζελ ήταν ότι θα τραβούσε στην κυριολεξία τα… Πάθη του Χριστού! Κατά τη διάρκεια της σκηνής πάνω στο Σταυρό, αστραπή από το πουθενά, χτυπά τον ηθοποιό ο οποίος σώζεται από θαύμα. Μέλος του συνεργείου δήλωσε «είμαι 100 πόδια μακριά και βλέπω ξαφνικά μια λάμψη και καπνό να βγαίνει από τα αφτιά του Καβίζελ». Αστραπή τον χτυπά και στα γυρίσματα της σκηνής για την επί του Ορους Ομιλία! Τα βάσανά του δεν τελειώνουν εδώ: παθαίνει σοβαρή εξάρθρωση ώμου όταν του έπεσε ο Σταυρός που κουβαλούσε (η σκηνή κρατήθηκε στην ταινία). «Τρώει» κατά λάθος διπλό χτύπημα από μαστίγιο στη σχετική σκηνή, κόβεται άσχημα στον καρπό του και αποκτά μια βαθιά ουλή στην πλάτη και, τέλος, αρρωσταίνει με υποθερμία.
Όταν τα «Πάθη του Χριστού» βγαίνουν στις αίθουσες γίνονται ανέλπιστα μία από τις πιο εμπορικές ταινίες όλων των εποχών και ο πρωταγωνιστής τους φαίνεται να κερδίζει το εισιτήριο για τα μεγάλα σαλόνια του Χόλιγουντ. Κι εκεί όλα «παγώνουν»: χάνει το ρόλο του Σούπερμαν στο «Superman Returns», κάτι που ήθελε όσο τίποτ’ άλλο, ενώ οι επόμενες ταινίες του με εξαίρεση ένα δεύτερο ρόλο στο «De javu» μάλλον πάνε κατευθείαν για κυκλοφορία σε DVD.-
Ο ρόλος του Σωτήρα δε φαίνεται να έχει σωτήρια αποτελέσματα για την καριέρα του –μέχρι πρότινος πολλά υποσχόμενου– ηθοποιού, που δήλωνε χαρούμενος για τα δύο κοινά που έχει με τον αληθινό χαρακτήρα τον οποίο υποδύθηκε: τα ίδια αρχικά J.C. (James Caviezel) με τον… Jesus Christ, ενώ, όταν ξεκινούσαν τα πρώτα γυρίσματα, ήταν περίπου στην ίδια ηλικία με Εκείνον: 33 ετών.- Ειρωνεία και παιχνίδι της τύχης ή βλασφημία λόγω απερισκεψίας; Είναι θέμα προσωπικής πίστης…

«Ο Ιησούς από τη Ναζαρέτ» (1977)
Δεν υπάρχει πιο χαρακτηριστική, πιο διαχρονική, πιο ολοκληρωμένη και πιο πετυχημένη ενσάρκωση του Χριστού στην οθόνη από αυτήν του Ρόμπερτ Πάουελ στον κλασικό «Ιησού από τη Ναζαρέτ» του Φράνκο Τζεφιρέλι. Μ’ αυτόν το ρόλο πέρασε για πάντα στις καρδιές και τη μνήμη εκατομμυρίων τηλεθεατών, οποίοι, όμως, δε θέλησαν να τον αναζητήσουν και να τον δουν ποτέ σε οποιονδήποτε άλλο ρόλο, παγιδεύοντάς τον στην εικόνα του Θεανθρώπου.
Η… εξαφάνιση του Πάουελ από τα εγκόσμια μετά την τεράστια επιτυχία της μίνι σειράς έδωσε τροφή για ένα σωρό φήμες βασισμένες στην «κατάρα του Ιησού»: ότι τρελάθηκε, αυτοκτόνησε, είναι άστεγος.
Η αλήθεια είναι ότι ο πολύ καλός Βρετανός ηθοποιός μετά τον «Ιησού από τη Ναζαρέτ» συνέχισε να δουλεύει σε εγχώριες τηλεοπτικές σειρές και ευρωπαϊκές ταινίες αλλά οι παραγωγοί του Χόλιγουντ του έκλεισαν κατάμουτρα την πόρτα και του αρνήθηκαν μια καριέρα θεωρώντας – και όχι άδικα– ότι το κοινό τον έχει ταυτίσει τόσο απόλυτα με το ρόλο του Ιησού, που δε θα μπορούσε ποτέ να τον δει να «αμαρτάνει» επί της μεγάλης οθόνης.
Για την ιστορία να πούμε ότι ο Τζεφιρέλι ήθελε αρχικά τον Ντάστιν Χόφμαν ή τον Αλ Πατσίνο για το ρόλο του Ιησού και τον Πάουελ για το ρόλο του Ιούδα! Ο Ρόμπερτ Πάουελ ήταν 33 ετών, όταν προβλήθηκε για πρώτη φορά ο «Ιησούς από τη Ναζαρέτ», και προκάλεσε ένα μικρό σκάνδαλο δηλώνοντας άθεος.

«Η ωραιότερη ιστορία του κόσμου» (1965)

Ο σπουδαίος ηθοποιός Μαξ Φον Σίντοβ μπορεί να επιβίωσε μετά την απόφασή του να υποδυθεί τον Ιησού σε μία από τις πιο γνωστές ταινίες για τη ζωή Του, δυστυχώς, όμως, η ίδια η παραγωγή ήταν μια από τις πιο πολύπαθείς. Ο διευθυντής φωτογραφίας, Γουίλιαμ Σ. Μέλορ, έπαθε καρδιακή προσβολή, κατέρρευσε και πέθανε στο πλατό, προτού προλάβει κανείς να τον βοηθήσει.- Κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων στην Αριζόνα, χιονοθύελλα χτύπησε την περιοχή για πρώτη φορά έπειτα από 50 ολόκληρα χρόνια, θάβοντας ολόκληρα τα σετ της Ιερουσαλήμ! Καστ και συνεργεία υπερέβαλαν εαυτόν για να καθαρίσουν με τη βοήθεια μηχανημάτων το χώρο και να ξεθάψουν τα σκηνικά. Και μόλις το έκαναν, ξαναχτύπησε μια νέα χιονοθύελλα, ακόμη πιο ισχυρή από την πρώτη, αναγκάζοντας την παραγωγή να τα μαζέψει άρον-άρον και να συνεχίσει το γύρισμα σε χολιγουντιανό στούντιο.

«Ο τελευταίος πειρασμός» (1988)

Αν σκεφτεί κανείς ότι πρόκειται για μία από τις πιο «απαγορευμένες» και αμφιλεγόμενες ταινίες όλων των εποχών, μια χαρά επιβίωσε από κατάρες και αφορισμούς. Η μεγαλύτερη τιμωρία για τους «βλάσφημους» συντελεστές ήταν η προσωρινή τύφλωση για 3 ημέρες του Ιησού-Γουίλεμ Νταφόε. Κι όχι για κάποιο μεταφυσικό λόγο, αλλά επειδή ο ηθοποιός το παράκανε με τις σταγόνες που έβαζε στα μάτια για να διαστέλλονται οι κόρες ώστε το αποτέλεσμα να είναι πιο εντυπωσιακο.
πηγη www.madata.gr

Codex Gigas: Η "Βίβλος" του διαβόλου!


Η εθνική βιβλιοθήκη της Στοκχόλμης στη Σουηδία έχει κάθε λόγο να θεωρείται μία από τις πιο διάσημες βιβλιοθήκες παγκοσμίως. Σε μία ειδικά κλιματιζόμενη αίθουσα, φιλοξενεί ένα βιβλίο που όμοιό του δεν υπάρχει στον κόσμο, τον Codex Gigas ή αλλιώς το Giant Book που είναι γνωστό και με το όνομα η «Βίβλος του διαβόλου».
Πρόκειται για το μεγαλύτερο σε μέγεθος και παλαιότερο μεσαιωνικό κείμενο που έχει διασωθεί. Είναι ένα τεράστιο βιβλίο ύψους 92 εκατοστών, πλάτους 51 εκατοστών και βάρους 75 κιλών. Το βιβλίο είναι τόσο μεγάλο που χρειάζονται δύο βιβλιοθηκάριοι για να το μετακινήσουν
Μέσα σε 600 σελίδες, η Βίβλος του διαβόλου περιλαμβάνει χειρόγραφα κείμενα από την Παλιά και την Καινή Διαθήκη, δαιμονικά ξόρκια, γιατροσόφια, τρόπους να εξαγνίσεις την ψυχή σου, σπάνιες ιατρικές μεθόδους και πρακτικές για την ίαση της επιληψίας και του πυρετού, αλλά και λύσεις για ασυνήθιστα προβλήματα όπως το πώς να βρεις ένα κλέφτη. Μάλιστα στις τελευταίες σελίδες της βίβλου υπάρχει μία λίστα με τις ημέρες που θα πέσει το Πάσχα τα επόμενα χρόνια.
Η ιστορία αυτού του ανεκτίμητου έργου τέχνης είναι συνάμα μυστηριώδης και εντυπωσιακή. Ο θρύλος λέει ότι το βιβλίο γράφτηκε στις αρχές του 13ου αιώνα στο μοναστήρι Podlazice της Βοημίας από ένα Βενεδικτίνο μοναχό, ο οποίος καταδικάστηκε να χτιστεί ζωντανός επειδή παραβίασε ένα κώδικα του μοναστηριού. Υπήρχε μόνο ένας τρόπος να γλιτώσει ο μοναχός από αυτήν την ανυπόφορη τιμωρία.
Υποσχέθηκε να γράψει το μεγαλύτερο και πιο εντυπωσιακό χειρόγραφο του κόσμου που, θα αποθέωνε το μοναστήρι για πάντα. Είχε μόνο 24 ώρες στη διάθεσή του για να ολοκληρώσει αυτ ό το «χρέος» και μετά θα ήταν ελεύθερος να ζήσει.Ο μοναχός ξεκίνησε να συντάσσει μία βίβλο, γράφοντας πάνω σε δέρματα ζώων. Λέγεται ότι χρειάστηκε το δέρμα 160 γαϊδάρων για να ολοκληρώσει το έργο του.
Επιπλέον με τη βοήθεια έγχρωμων μελανιών δημιούργησε και πολλές εικονογραφήσεις. Ο θρύλος λέει ότι καθώς πλησίαζαν τα μεσάνυχτα, ο μοναχός άρχισε να συνειδητοποιεί ότι ήταν αδύνατον να ολοκληρώσει μόνος του χωρίς καμία βοήθεια το βιβλίο και ζήτησε από το διάβολο βοήθεια. Οι δύο τους τότε φαίνεται να κάνανε μία μυστική συμφωνία. Ο διάβολος θα βοηθούσε τον μοναχό να ολοκληρώσει το σύγγραμμά του, παίρνοντας όμως ως αντάλλαγμα την ψυχή του.
Πουλώντας την ψυχή του ο άτυχος μοναχός, ολοκλήρωσε τη βίβλο και συμπεριέλαβε στη "Βίβλο" και την εικόνα του σατανά, στη σελίδα 290, δείχνοντας με αυτόν τον τρόπο της ευγνωμοσύνη του στο διάβολο για την απλόχερη βοήθεια που του προσέφερε. Έτσι το χειρόγραφο πήρε και το όνομα του «ευεργέτη του»: «Η Βίβλος του διαβόλου».
πηγη www.pyles.tv

Το φάντασμα στην περιοχή Σούρπη του νομού ΜΑΓΝΗΣΙΑΣ


Μαρτυρια του Γ.Κ.
Πρέπει να ήτανε αρχές καλοκαιριού του 1999 ή του 2000 δεν θυμάμαι ακριβώς την χρονολογία. Γυρνούσα κατά της 12:15 περίπου το βράδυ στο σπίτι μου στο βόλο από το χωριό μου που βρίσκεται 60 χιλιόμετρα μακριά με μοτοσικλέτα. Θα είχα κάνει το 1/3 περίπου της διαδρομής πριν φτάσω στον προορισμό μου ώσπου πέρασα και από ένα σημείο (όπως πάντα) στο οποίο υπάρχει και ένα εικονοστάσι στην άκρη του δρόμου. Καθώς πλησίαζα προς το εικονοστάσι (το οποίο και βρισκότανε στην αντίθετη μεριά του δρόμου) είδα επάνω στην δικιά μου λωρίδα στα 50 μέτρα περίπου κάτι σαν φωσφορίζουσα ομίχλη στην μορφή ενός ανθρώπου να στέκετε εκεί. Βέβαια επειδή φορούσα το κράνος υπέθεσα ότι θα ήτανε κάποια αντανάκλαση που έκαναν τα φώτα της μηχανής επάνω στο λευκό εικονοστάσι, με αποτέλεσμα να βλέπω αυτό στην μέση του δρόμου σκέφτηκα και πέρασα από μέσα χωρίς να σκεφτώ ότι θα ήτανε κάποιο φάντασμα και έτσι να σταματήσω για να παρατηρήσω αυτό το φαινόμενο καλύτερα. Μετά από μία εβδομάδα, εκεί που ήμουνα με την παρέα μου, πως το έφερε η συζήτηση και τους ανέφερα αυτό το περιστατικό για κάτι που είδα εκεί. Αμέσως παγώσανε όλοι και μου λένε: Και εσύ το είδες; δεν είσαι ο μοναδικός, κάποιοι είχανε δει μία κοπέλα εκεί να περιφέρεται βράδυ στην ερημιά και σταματήσανε να την πάρουνε αλλά την στιγμή που σταματήσανε αυτή είχε εξαφανιστεί! Λοιπόν που λέτε αργότερα έμαθα ότι εκεί είχε σκοτώσει κάποιος μία κοπέλα παρασύροντας την με το αυτοκίνητο του. Βέβαια μετά από αυτό περνούσα και άλλες φορές βράδυ αλλά δεν το ξαναείδα ποτέ πια μέχρι σήμερα.

ΤΟ ΚΑΤΑΡΑΜΕΝΟ ΣΠΙΤΙ ΤΗΣ ΑΡΓΑΛΑΣΤΗΣ

Ξαναζωντανεύει στην Αργαλαστή Βόλου ο θρύλος των τριών σφαγιασθέντων Αγιορειτών μοναχών. Εκατόν εξήντα επτά χρόνια μετά το μοιραίο εκείνο βράδυ, η κατάρα που λέγεται ότι έδωσαν από το Άγιον Όρος, για την άνανδρη σφαγή των τριών μοναχών πλανάται ακόμη πάνω από την Αργαλαστή. Μυστηριώδεις θάνατοι και μεταφυσικά φαινόμενα που παρατηρούνται στο σπίτι όπου βρήκαν φρικτό τέλος οι Αθωνίτες πατέρες, αποδίδονται στην παλαιά αυτή κατάρα. Οι κάτοικοι κάνουν λόγο για έναν πολύτιμο σταυρό που στάθηκε η αιτία της σφαγής των μοναχών. Το μυστήριο περιπλέκεται, καθώς οι ληστές δεν βρήκαν το σταυρό, που είχαν προλάβει οι καλόγεροι να εμπιστευτούν στον ιερέα του χωριού. Στην Αργαλαστή οι παλαιότεροι θυμούνται αφηγήσεις των παππούδων τους, που τους έλεγαν ότι «στο "Χάνι Πάππου" είναι θαμμένοι τρεις μοναχοί του Αγίου Όρους «στο υπόγειο του σπιτιού». Η ιστορία εξελίσσεται το 1835, όταν η Αργαλαστή, όπως όλη η Θεσσαλία, ήταν τουρκοκρατούμενη. Οι μοναχοί, φτάνοντας στο χωριό, θέλησαν να κάνουν στάση για να ξαποστάσουν. Κατευθύνθηκαν στο «Χάνι Πάππου», που χτίστηκε το 1834 και υπάρχει μέχρι σήμερα. Γρήγορα μαθεύτηκε ο ερχομός τους στο χωριό, καθώς επίσης και το γεγονός ότι έφεραν μαζί τους μεγάλης αξίας σταυρό. Οι Τούρκοι, αλλά και οι κοτζαμπάσηδες δεν είδαν με καλό μάτι την άφιξη των μοναχών. Το ίδιο βράδυ Τούρκοι ληστές μπήκαν στο χάνι και τους έσφαξαν. Δεν βρήκαν όμως το σταυρό, καθώς οι μοναχοί είχαν φροντίσει να τον δώσουν στον τότε εφημέριο της Αργαλαστής. Για να κρύψουν τα ίχνη της δολοφονίας, οι Τούρκοι έθαψαν τους άτυχους καλόγερους στο υπόγειο του σπιτιού, όπου και παραμένουν μέχρι σήμερα, όπως υποστηρίζουν οι γεροντότεροι του χωριού. Μυστήριο όμως εξακολουθεί να περιβάλλει και το σταυρό. Το σημείο όπου βρίσκεται είναι μυστικό και το γνωρίζουν μόνο δύο άτομα: ο εκάστοτε ιερέας και ο δήμαρχος της Αργαλαστής. Τα δύο αυτά πρόσωπα (που έχουν δεσμευτεί με βαρύ όρκο να μην αποκαλύψουν πού βρίσκεται κρυμμένος ο σταυρός, όπως είχαν αξιώσει από τον ιερέα οι μοναχοί πριν από το σφαγιασμό τους) ανήμερα των Θεοφανίων περιφέρουν το ιερό κειμήλιο στο χωριό για να ξορκίσουν την κατάρα. Στην Αργαλαστή είναι έντονες οι φήμες για την κατάρα και την επίδρασή της στους ιδιοκτήτες του σπιτιού που έγινε τάφος των μοναχών. «Το σπίτι αυτό ανήκε το 1900 σε κάποιον, ο οποίος λίγο καιρό αφού το αγόρασε σκοτώθηκε. Επειτα το αγόρασε ένας Αργαλαστιώτης που αυτοκτόνησε, αφού προηγουμένως συνέβησαν πολλά ατυχήματα στον ίδιο και στο σπίτι. Ο τελευταίος ιδιοκτήτης βρέθηκε κρεμασμένος και η κόρη του τρελάθηκε» λέει στην μια γειτόνισσα. Σήμερα το «Χάνι Πάππου» έχει αγοραστεί από έναν Αθηναίο, ο οποίος προσπαθεί να το ανακαινίσει. Οι εργασίες κρατούν τρία χρόνια, χωρίς να έχουν ολοκληρωθεί ακόμη. Οι κάτοικοι της Αργαλαστής πιστεύουν ότι όσο παραμένουν θαμμένοι στο υπόγειο οι τρεις σφαγιασθέντες μοναχοί, η κατάρα θα πλανάται πάνω από το γραφικό χωριό τους.

O BΡΥΚΟΛΑΚΑΣ


ΣΤΟ ΜΙΚΡΟ ΧΩΡΙΟΥΔΑΚΙ ΣΤΗΝ ΒΟΡΕΙΑ ΤΗΣ ΤΡΑΝΣΥΛΒΑΝΙΑΣ ΟΙ ΚΑΤΟΙΚΟΙ ΑΠΟ ΝΩΡΙΣ ΕΙΧΑΝ ΧΩΘΕΙ ΣΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΦΥΓΟΥΝ ΤΟ ΚΡΥΟ ΠΟΥ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΧΡΟΝΙΑ
ΕΙΧΕ ΕΡΘΕΙ ΝΩΡΙΤΕΡΑ.ΑΠΟ ΝΩΡΙΣ ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ Η ΜΕΡΑ ΕΙΧΕ ΤΥΛΙΧΤΕΙ ΣΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ
ΕΝΩ ΤΟΝ ΟΥΡΑΝΟ ΤΟΝ ΕΣΚΙΖΑΝ ΚΕΡΑΥΝΟΙ.ΚΑΙΡΟ ΕΙΧΑΝ ΝΑ ΔΟΥΝ ΤΕΤΟΙΟ ΕΛΕΓΑΝ ΟΙ ΠΑΛΙΟΙ ΤΟΥ ΧΩΡΙΟΥ.ΣΤΟ ΠΑΛΙΟ ΠΑΝΔΟΧΕΙΟ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΟΥ ΜΙΚΡΟΥ ΧΩΡΙΟΥ
ΠΕΡΝΟΥΣΑΝ ΤΟΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΧΡΟΝΟ ΤΟΥΣ ΣΥΖΗΤΩΝΤΑΣ ΓΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΑΦΟΡΟΥΣΑΝ,Η ΚΟΥΤΣΟΜΠΟΛΕΥΟΝΤΑΣ ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ ΤΙΣ ΠΡΑΞΕΙΣ ΣΥΓΧΩΡΙΑΝΩΝ ΤΟΥΣ.ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ ΤΟΥ ΠΑΝΔΟΧΕΙΟΥ ΗΤΑΝ Ο ΒΑΣΙΛΗΣ ΕΝΑΣ ΣΑΡΑΝΤΑΡΗΣ ΑΝΤΡΑΣ ΜΕ
ΕΝΑ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΜΟΥΣΤΑΚΙ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΚΟΙΛΙΤΣΑ ΓΝΗΣΙΟΣ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ ΠΑΝΔΟΧΕΙΟΥ.ΕΚΕΙΝΕΣ ΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΟΜΩΣ ΤΟ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΕΛΕΙΠΕ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΗ.ΕΙΧΕ ΧΑΣΕΙ ΠΡΙΝ ΜΙΑ ΒΔΟΜΑΔΑ ΤΟΝ ΑΔΕΡΦΟ ΤΟΥ.Ο ΙΒΑΝ ΗΤΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΑΝΗΣΥΧΟΣ ΚΑΙ ΑΚΑΡΔΟΣ ΧΩΡΙΣ ΠΟΛΛΕΣ ΣΥΜΠΑΘΕΙΕΣ ΣΤΟ ΧΩΡΙΟ.ΕΚΑΝΕΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΤΟΥ ΠΟΔΑΡΙΟΥ ΚΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΕΛΕΙΠΕ ΣΕ ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΣΕ ΑΛΛΑ ΧΩΡΙΑ,ΑΛΛΑ ΠΑΝΤΑ ΓΥΡΙΖΕ ΚΑΙ ΚΟΙΜΟΤΑΝ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΑΔΕΡΦΟΥ ΤΟΥ.ΠΡΙΝ ΜΙΑ ΒΔΟΜΑΔΑ ΟΜΩΣ ΒΡΕΘΗΚΕ ΝΕΚΡΟΣ ΣΕ ΕΝΑ ΣΤΑΥΡΟΔΡΟΜΙ ΜΕ ΤΟΝ ΛΑΙΜΟ ΤΟΥ ΞΕΣΚΙΣΜΕΝΟ.΄΄ΟΙ ΛΥΚΟΙ ΚΑΤΕΒΗΚΑΝ ΝΩΡΙΤΕΡΑ ΦΕΤΟΣ ΚΑΙ Ο ΔΥΣΤΥΧΟΣ Ο ΙΒΑΝ ΠΛΗΡΩΣΕ ΤΟ ΤΙΜΗΜΑ ΕΙΠΕ Ο ΙΕΡΕΑΣ ΤΟΥ ΧΩΡΙΟΥ.
ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ Η ΣΑΛΑ ΤΟΥ ΠΑΝΔΟΧΕΙΟΥ ΑΔΕΙΑΣΕ.ΟΛΟΙΠΗΓΑΙΝΑΝ ΣΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΚΟΙΜΗΘΟΥΝ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΠΑΓΩΜΕΝΗ ΧΕΙΜΩΝΙΑΤΙΚΗ ΝΥΧΤΑ.ΕΤΣΙ ΚΑΙ Ο ΒΑΣΙΛΗΣ .ΑΝΕΒΗΚΕ ΣΤΟΝ ΠΑΝΩ ΟΡΟΦΟ ΤΟΥ ΠΑΝΔΟΧΕΙΟΥ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΚΑΙ ΞΑΠΛΩΣΕ ΣΤΟ ΚΡΕΒΑΤΙ ΤΟΥ.ΘΑ ΤΑΝ ΛΙΓΟ ΜΕΤΑ ΤΑ ΜΕΣΑΝΥΧΤΑ ΟΤΑΝ ΒΗΜΑΤΑ ΑΚΟΥΣΤΗΚΑΝ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΝΔΟΧΕΙΟ.ΑΡΓΑ ΚΑΙ ΣΤΑΘΕΡΑ ΣΑΝ ΝΑ ΑΨΗΦΟΥΣΑΝ ΤΗΝ ΒΡΟΧΗ ΚΑΙ ΤΟ ΚΡΥΟ ΕΦΤΑΣΑΝ ΣΤΗΝ ΠΟΡΤΑ.ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΕΝΣΤΙΚΤΟ ΠΑΡΑ ΑΠ ΤΟΝ ΘΟΡΥΒΟ ΤΩΝ ΒΗΜΑΤΩΝ Ο ΒΑΣΙΛΗΣ ΚΑΙ Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΤΟΥ ΞΥΠΝΗΣΑΝ ΚΑΙ ΑΝΑΚΑΘΗΣΑΝ ΣΤΟ ΚΡΕΒΑΤΙ.ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΑΚΟΥΣΤΗΚΑΝ ΧΤΥΠΟΙ ΣΤΗΝ ΠΟΡΤΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΚΟΥΣΤΗΚΕ ΚΑΠΟΙΟΣΝΑ ΦΩΝΑΖΕΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΗ.ΠΟΙΟΣ ΝΑ ΗΤΑΝ?ΑΝ ΗΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠ ΤΟ ΧΩΡΙΟ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΤΟ ΠΡΩΙ,ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΓΙΑ ΘΑΝΑΤΟ.ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟΤΕ Ο ΒΑΣΙΛΗΣ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΤΙ.ΚΑΙ ΑΝ ΗΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΞΕΝΟΣ ΔΕΝ ΘΑ ΠΗΓΑΙΝΕ ΣΤΗΝ ΜΕΣΗ ΤΟΥ ΧΩΡΙΟΥ ΝΑ ΧΤΥΠΗΣΕΙ ΑΛΛΑ ΘΑ ΧΤΥΠΟΥΣΕ ΣΤΑ ΠΡΩΤΑ ΣΠΙΤΙΑ.Ο ΒΑΣΙΛΗΣ ΕΤΟΙΜΑΣΤΗΚΕ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΑΛΛΑ Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΤΟΥ ΕΝΣΤΙΚΤΩΔΩΣ ΤΟΥ ΚΑΛΥΨΕ ΜΕ ΤΟ ΧΕΡΙ ΤΗΣ ΤΟ ΣΤΟΜΑ ΤΟΥ΄΄ΜΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΤΟΝ ΙΚΕΤΕΨΕ.ΟΒΑΣΙΛΗΣ ΑΚΟΥΣΕ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΤΗΣ ΚΑΙ ΤΟ ΖΕΥΓΑΡΙ ΕΜΕΙΝΕ ΞΑΓΡΥΠΝΟ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΠΡΩΙ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΤΑ ΧΤΥΠΗΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΠΟΡΤΑ ΕΙΧΑΝ ΣΙΓΗΣΕΙ.
ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΜΕΡΑ ΟΛΟ ΤΟ ΧΩΡΙΟ ΗΤΑΝ ΑΝΑΣΤΑΤΩΜΕΝΟ.ΟΛΟΙ ΜΙΛΟΥΣΑΝ ΓΙΑ ΧΤΥΠΟΥΣ ΣΤΗΝ ΠΟΡΤΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΟΤΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΦΩΝΑΖΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥΣ.ΔΕΝ ΒΡΗΚΑΝ ΟΜΩΣ ΤΙΠΟΤΑ.ΟΣΟ ΟΜΩΣ ΠΡΟΧΩΡΟΥΣΕ Η ΜΕΡΑ ΕΚΑΝΑΝ ΜΑΚΑΒΡΙΕΣ ΑΝΑΚΑΛΥΨΕΙΣ.ΟΙ ΖΩΟΤΡΟΦΕΣ ΕΙΧΑΝ ΧΥΘΕΙ,ΤΑ ΚΑΝΤΗΛΙΑ ΣΤΑ ΕΙΚΟΝΟΣΤΑΣΙΑ ΕΙΧΑΝ ΣΒΗΣΕΙ ΚΑΙ ΣΠΑΣΕΙ ΕΝΩ ΠΟΛΛΟΙ ΣΤΑΥΡΟΙ ΣΤΟ ΤΟΠΙΚΟ ΝΕΚΡΟΤΑΦΕΙΟ ΕΙΧΑΝ ΣΠΑΣΕΙ.ΚΑΙ ΣΑΝ ΝΑ ΜΗΝ ΕΦΤΑΝΕ ΑΥΤΟ ΟΛΑ ΤΑ ΖΩΑ ΗΤΑΝ ΑΝΗΣΥΧΑ
.ΣΤΟ ΠΑΝΔΟΧΕΙΟ-ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΤΟΚΕΝΤΡΟ ΖΩΗΣ ΤΟΥ ΧΩΡΙΟΥ-ΣΥΖΗΤΟΥΣΑΝ ΓΙ ΑΥΤΑ ΜΕΧΡΙ ΠΟΥ ΕΦΤΑΣΕ ΜΑΝΤΑΤΟ ΑΠ ΤΟ ΔΙΠΛΑΝΟ ΧΩΡΙΟ.ΕΚΕΙ ΕΙΧΑΝ ΔΙΑΔΡΑΜΑΤΙΣΘΕΙ ΤΑ ΙΔΙΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ ΑΚΟΜΗ.ΠΟΛΛΑ ΖΩΑ ΕΙΧΑΝ ΒΡΕΘΕΙ ΝΕΚΡΑ ΜΕ ΤΙΣ ΚΟΙΛΙΕΣ ΣΚΙΣΜΕΝΕΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΕΝΤΟΣΘΙΑ ΠΕΤΑΓΜΕΝΑ ΕΞΩ.ΟΛΑ ΤΑ ΚΑΝΤΗΛΙΑ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΕΙΧΑΝ ΣΠΑΣΕΙ ΚΑΙ ΕΝΑ ΖΕΥΓΑΡΙ ΠΟΥ ΕΜΕΝΕ ΕΞΩ ΑΠ ΤΟ ΧΩΡΙΟ ΕΙΧΕ ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΕΙ ΕΝΩ ΤΟ ΔΩΜΑΤΙΟ ΤΟΥΣ ΗΤΑΝ ΓΕΜΑΤΟ ΑΙΜΑΤΑ.OI ΚΑΤΟΙΚΟΙ ΜΟΛΙΣ ΕΜΑΘΑΝ ΤΑ ΑΣΧΗΜΑ ΝΕΑ ΤΟΥ ΔΙΠΛΑΝΟΥ ΧΩΡΙΟΥ ΑΡΧΙΣΑΝ ΝΑ ΣΚΕΦΤΟΝΤΑΙ ΣΟΒΑΡΑ ΤΙ ΜΕΤΡΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ.ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΚΔΟΧΗ ΤΟΥ ΠΑΠΑ ΕΠΡΟΚΕΙΤΟ ΓΙΑ ΒΡΥΚΟΛΑΚΑ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΕΙΧΕ ΒΑΛΘΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΕΙ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΧΩΡΙΑ.ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΔΡΑΣΤΙΚΑ ΜΕΤΡΑ.ΠΡΩΤΑ ΠΡΩΤΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΟΥΝ ΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΤΟΥΣ. ΚΑΘΕ ΤΡΥΠΑ ΣΕ ΤΟΙΧΟ ,ΚΑΘΕ ΧΑΛΑΣΜΑ ΣΕ ΣΤΕΓΗ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΚΛΕΙΣΤΕΙ ΕΡΜΗΤΙΚΑ.ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΙ ΣΕ ΣΤΑΒΛΟΥΣ ΚΑΙ ΣΕ ΑΛΛΑ ΜΕΡΗ ΠΟΥ ΥΠΗΡΧΑΝ ΖΩΑ.ΕΤΣΙ ΛΟΙΠΟΝ ΞΕΧΥΘΗΚΑΝ ΑΜΕΣΩΣ ΣΤΙΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ .ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΤΕΛΕΙΩΝΑΝ ΜΑΛΙΣΤΑ ΝΩΡΙΣ ΒΟΗΘΟΥΣΑΝ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΝΑ ΕΠΙΔΙΟΡΘΩΣΟΥΝ ΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΤΟΥΣ.ΣΤΕΙΛΑΝ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΙΟ ΚΑΛΟ ΚΑΒΑΛΑΡΗ ΜΕ ΤΟ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΟ ΑΛΟΓΟ ΣΤΟ ΑΛΛΟ ΧΩΡΙΟ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΕΙ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΝΑ ΠΡΟΛΑΒΟΥΝ ΤΟ ΚΑΚΟ.
ΕΠΕΙΤΑ ΣΥΖΗΤΩΝΤΑΣ ΕΤΟΝΙΣΑΝ ΠΩΣ ΑΝ ΕΠΑΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΝ ΤΑ ΧΤΕΣΙΝΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΘΑ ΑΠΑΝΤΟΥΣΕ ΣΤΟΝ ΒΡΥΚΟΛΑΚΑ.ΓΙΑΤΙ Ο ΒΡΥΚΟΛΑΚΑΣ ΦΩΝΑΖΕΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΑΦΕΝΤΗ ΤΟΥ ΣΠΙΤΙΟΥ.ΑΝ ΑΥΤΟΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΧΑΝΕΤΑΙ ΚΑΘΕ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ.ΤΟ ΣΤΟΙΧΕΙΟ ΜΠΑΝΕΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΚΑΙ ΠΙΝΕΙ ΤΟ ΑΙΜΑ ΑΠ ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΞΕΣΚΙΖΟΝΤΑΣ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΤΙΣ ΣΑΡΚΕΣ ΤΟΥΣ .ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ Ο ΑΦΕΝΤΗΣ ΤΟΥ ΣΠΙΤΙΟΥ ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ, ΤΟ ΑΝΙΕΡΟ ΒΔΕΛΥΓΜΑ ΠΕΡΙΠΛΑΝΙΕΤΑΙ ΣΤΟ ΧΩΡΙΟ ΚΑΛΩΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ.ΚΑΙ ΑΝ ΑΠΟΤΥΧΕΙ ΚΙ ΕΚΕΙ Η ΟΡΓΗ ΤΟΥ ΞΕΣΠΑ ΣΕ ΚΑΘΕ ΕΙΔΟΣ ΖΩΗΣ ΠΟΥ ΘΑ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙ ΕΞΩ.ΑΠΟ ΕΝΑΝ ΑΡΓΟΠΟΡΗΜΕΝΟ ΤΑΞΙΔΙΩΤΗ ΜΕΧΡΙ ΤΑ ΖΩΑ ΤΟΥ ΣΠΙΤΙΟΥ.
ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΑΛΙΣΤΑ ΚΑΤΟΙΚΟΣ ΤΟ ΧΤΕΣΙΝΟ ΒΡΑΔΥ ΟΤΑΝ ΑΚΟΥΣΕ ΤΟΝ ΒΡΥΚΟΛΑΚΑ ΝΑ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΕΤΑΙ ΑΠ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΒΡΗΚΕ ΤΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ ΚΑΙ ΠΗΓΕ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΠΑΡΑΘΥΡΟ ΝΑ ΔΕΙ.ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΡΥΣΕ ΕΝΑ ΠΛΑΣΜΑ ΠΟΥ ΠΕΡΠΑΤΟΥΣΕ ΑΡΓΑ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΑ ΝΑ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΕΤΑΙ.ΤΟ ΔΕΡΜΑ ΤΟΥ ΗΤΑΝ ΚΑΤΑΜΑΥΡΟ ΚΑΙ ΠΡΗΣΜΕΝΟ.ΤΑ ΝΥΧΙΑ ΤΟΥ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΑΚΡΥΑ ΣΑΝ ΜΑΧΑΙΡΙΑ.ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΤΟ ΠΛΑΣΜΑ ΚΟΝΤΟΣΤΑΘΗΚΕ ΓΙΑ ΛΙΓΟ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙ ΠΡΟΣ ΤΑ ΠΟΥ ΝΑ ΠΑΕΙ ΕΙΔΕ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΤΟΥ.ΜΑΥΡΟ ΜΕ ΕΝΑ ΣΤΟΜΑ ΟΡΘΑΝΟΙΧΤΟ ΠΟΥ ΕΣΤΑΖΕ ΑΙΜΑ ΚΑΙ ΔΟΝΤΙΑ ΠΟΛΥ ΜΑΚΡΙΑ.ΤΟΣΟ ΤΡΟΜΕΡΟ ΗΤΑΝ ΤΟ ΘΕΑΜΑ ΠΟΥ Ο ΦΙΛΟΣ ΜΑΣ ΤΡΑΒΗΧΤΗΚΕ ΜΑΚΡΙΑ ΑΠ ΤΟ ΠΑΡΑΘΥΡΟ ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΣΤΑΥΡΟ ΤΟΥ.
ΕΤΣΙ ΣΥΖΗΤΩΝΤΑΣ ΟΙ ΚΑΤΟΙΚΟΙ ΠΕΡΑΣΕ Η ΜΕΡΑ.ΚΑΙ ΤΟ ΦΩΣ ΑΡΧΙΣΕ ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ ΝΑ ΧΑΝΕΤΑΙ.Η ΝΥΧΤΑ ΔΕΝ ΘΑ ΑΡΓΟΥΣΕ ΝΑ ΑΠΛΩΣΕΙ ΤΟ ΠΕΠΛΟ ΤΗΣ.ΟΛΟΙ ΟΙ ΚΑΤΟΙΚΟΙ ΚΛΕΙΣΤΗΚΑΝ ΣΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΤΟΥΣ.ΤΟ ΤΖΑΚΙ ΑΝΑΨΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΙ ΛΑΜΠΕΣ.ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΒΡΑΔΙΑ ΟΛΟΙ ΕΙΧΑΝ ΑΝΑΓΚΗ ΑΠΟ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΦΩΣ.ΤΑ ΛΥΧΝΑΡΙΑ ΓΕΜΙΣΑΝ ΜΕ ΛΑΔΙ ΕΝΩ ΤΑ ΤΖΑΚΙΑ ΤΡΟΔΟΤΟΥΝΤΑΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΜΕ ΞΥΛΑ.ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΗΓΑΝ ΝΑ ΚΟΙΜΗΘΟΥΝ ΣΤΟ ΑΣΦΑΛΕΣΤΕΡΟ ΣΗΜΕΙΟ ΤΟΥ ΣΠΙΤΙΟΥ ΕΝΩ ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ ΕΙΧΑΝ ΡΑΝΤΙΣΕΙ ΤΙΣ ΠΟΡΤΕΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΡΑΘΥΡΑ ΜΕ ΑΓΙΑΣΜΕΝΟ ΝΕΡΟ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΜΟΙΡΑΣΕΙ Ο ΠΑΠΑΣ..ΟΙ ΣΤΑΒΛΟΙ ΕΙΧΑΝ ΔΙΠΛΟΚΛΕΙΔΩΘΕΙ.Η ΗΣΥΧΙΑ ΒΑΣΙΛΕΥΕ ΚΑΙ ΤΟ ΜΙΚΡΟ ΧΩΡΙΟ ΗΤΑΝ ΣΑΝ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΗΡΧΕ.
ΜΕΤΑ ΤΙΣ 12 ΟΤΑΝ ΟΛΟΙ ΕΛΠΙΖΑΝ ΟΤΙ Ο ΒΡΥΚΟΛΑΚΑΣ ΔΕΝ ΘΑ ΕΜΦΑΝΙΖΟΝΤΑΝ.ΔΥΝΑΤΑ ΧΤΥΠΗΜΑΤΑ ΤΑΡΑΞΑΝ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΗ. ΕΝΩ ΤΟ ΠΛΑΣΜΑ ΟΘΡΛΙΑΞΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ.''''ΒΑΣΙΛΗΗΗΗΗ ΑΝΟΙΞΕ ΜΟΥΥΥΥ'''.ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΚΡΙΣΗ ΑΠ ΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙ.ΠΟΛΛΕΣ ΠΕΤΡΕΣ ΑΡΧΙΣΑΝ ΝΑ ΠΕΦΤΟΥΝ ΑΠΟ ΠΑΝΤΟΥ ΕΝΩ ΣΕ ΛΙΓΟ ΤΑ ΒΗΜΑΤΑ ΑΚΟΥΣΤΗΚΑΝ ΣΤΗΝ ΣΤΕΓΗ.Η ΚΑΜΙΝΑΔΑ ΤΟ ΜΟΝΟ ΤΡΩΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΝΑ ΜΠΕΙ ΤΟ ΣΤΟΙΧΕΙΟ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΗΤΑΝ ΑΔΥΝΑΤΟ ΝΑ ΤΗΝ ΠΛΗΣΙΑΣΕΙ ΑΦΟΥ ΗΤΑΝ ΤΟΣΟ ΖΕΣΤΗ.Ο ΒΡΥΚΟΛΑΚΑΣ ΟΥΡΛΙΑΞΕ ΔΥΝΑΤΑ ΚΑΙ ΑΡΧΙΣΕ ΝΑ ΠΕΤΑΕΙ ΚΕΡΑΜΜΥΔΙΑ ΚΑΙ ΠΕΤΡΕΣ.Ο ΒΑΣΙΛΗΣ ΕΙΧΕ ΠΑΓΩΣΕΙ.ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥ ΗΤΑΝ ΑΓΚΑΛΙΑΣΜΕΝΑ ΣΕ ΕΝΑ ΕΙΚΟΝΙΣΜΑ ΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ ΕΝΩ Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΤΟΥ ΠΡΟΣΕΥΧΟΝΤΑΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΧΑΜΗΛΟΦΩΝΑ.ΣΕ ΛΙΓΟ ΟΜΩΣ Η ΒΡΟΧΗ ΑΠΟ ΚΕΡΑΜΜΥΔΙΑ ΚΑΙ ΠΕΤΡΕΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕ.ΤΟ ΜΙΑΣΜΑ ΕΙΧΕ ΠΑΕΙ ΣΕ ΑΛΛΟ ΣΠΙΤΙ.
ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΕΔΩΣΕ ΧΑΡΑ ΚΑΙ ΑΝΑΚΟΥΦΙΣΗ ΣΤΟ ΧΩΡΙΟ ΟΣΟ ΤΟ ΦΩΣ ΤΗΣ ΑΥΓΗΣ.ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΒΓΗΚΕ ΕΞΩ ΟΜΩΣ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΞΗΜΕΡΩΣΕΙ ΓΙΑ ΚΑΛΑ.ΤΟΤΕ ΟΛΟΙ ΒΓΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΤΟΥΣ.ΟΙ ΔΡΟΜΟΙ ΗΤΑΝ ΓΕΜΑΤΟΙ ΣΠΑΣΜΕΝΑ ΚΕΡΑΜΜΥΔΙΑ ΚΑΙ ΠΕΤΡΕΣ.ΤΟΣΗ ΜΑΝΙΑ ΕΙΧΕ ΤΟ ΣΤΟΙΧΕΙΟ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΣΧΙΣΕΙ ΚΑΙ ΔΥΟ ΔΕΝΤΡΑ ΣΤΑ ΜΕΣΗ.ΜΕΡΙΚΑ ΖΩΑ ΒΡΕΓΗΚΑΝ ΠΑΛΙ ΞΕΣΚΙΣΜΕΝΑ ΑΛΛΑ ΟΙ ΖΗΜΙΕΣ ΧΑΡΗ ΣΤΗΝ ΠΡΟΝΟΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΚΑΤΟΙΚΩΝ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΜΕΓΑΛΕΣ.ΤΟΤΕ ΟΜΩΣ ΦΤΑΣΑΝ ΚΑΙ ΤΑ ΑΣΧΗΜΑ ΝΕΑ ΑΠ ΤΟ ΑΛΛΟ ΧΩΡΙΟ.
ΕΚΕΙ ΕΚΤΟΣ ΑΠ ΤΙΣ ΥΛΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΕΣ ΥΠΗΡΧΕ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΘΥΜΑ.Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΠΑΠΑΣ ΤΟΥ ΑΛΛΟΥ ΧΩΡΙΟΥ.
Ο ΛΑΙΜΟΣ ΤΟΥ ΗΤΑΝ ΞΕΣΚΙΣΜΕΝΟΣ ΕΝΩ ΜΙΑ ΕΚΦΡΑΣΗ ΦΡΙΚΗΣ ΗΤΑΝ ΖΩΓΡΑΦΙΣΜΕΝΗ ΣΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΤΟΥ.ΤΟ ΠΛΑΣΜΑ ΤΟΝ ΕΙΧΕ ΠΡΟΛΑΒΕΙ ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΕΤΡΕΧΕ ΝΑ ΜΠΕΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ.ΚΑΙ ΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΤΟΥ ΝΑΟΥ ΟΛΟ ΑΝΩ ΚΑΤΩ.ΕΙΚΟΝΕΣ ΚΑΙ ΚΑΡΕΚΛΕΣ ΣΠΑΣΜΕΝΕΣ.ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΤΟ ΑΓΙΟ ΔΙΣΚΟΠΟΤΗΡΟ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΙΕΡΑ ΣΚΕΥΗ ΕΙΧΑΝ ΜΑΓΑΡΙΣΤΕΙ ΑΠ ΤΟΝ ΒΡΥΚΟΛΑΚΑ.
ΕΤΣΙ ΗΤΑΝ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΚΕΙΝΟ ΤΟ ΠΡΩΙ.ΚΑΤΙ ΠΙΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ.ΤΟ ΚΑΚΟ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ.Ο ΦΟΒΟΣ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΕΙ ΑΠ ΤΗΝ ΖΩΗ ΤΩΝ ΚΑΤΟΙΚΩΝ.ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΝΤΡΕΣ ΤΟΥ ΧΩΡΙΟΥ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΘΗΚΑΝ ΣΤΟ ΧΑΝΙ ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΗ.ΕΚΕΙ Ο ΙΕΡΕΑΣ ΤΟΥΣ ΕΞΗΓΗΣΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ,ΠΑΡΑ ΟΣΟ ΔΙΑΡΚΟΥΣΕ Η ΜΕΡΑ ΝΑ ΨΑΞΟΥΝ ΝΑ ΒΡΟΥΝ ΤΟΝ ΒΡΥΚΟΛΑΚΑ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΟΤΙ ΕΠΡΕΠΕ.ΘΑ ΑΡΧΙΖΑΝ ΑΠ ΤΟ ΝΕΚΡΟΤΑΦΕΙΟ ΤΟΥ ΔΙΚΟΥ ΤΟΥΣ ΧΩΡΙΟΥ.ΘΑ ΑΝΟΙΓΑΝ ΤΟΥΣ ΤΑΦΟΥΣ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΠΕΘΑΝΕΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΟΥΝ ΑΝ ΤΑ ΣΩΜΑΤΑ ΗΤΑΝ ΟΠΩΣ ΤΑ ΕΙΧΑΝ ΘΑΨΕΙ Η ΕΙΧΕ ΑΡΧΙΣΕΙ ΠΛΕΟΝ Η ΑΠΟΣΥΝΘΕΣΗ.ΤΟ ΠΤΩΜΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΧΕ ΙΧΝΗ ΣΗΨΗΣ ,ΠΡΗΣΜΕΝΟ ΣΩΜΑ ΟΡΘΑΝΟΙΧΤΟ ΣΤΟΜΑ ΚΑΙ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΔΟΝΤΙΑ ΘΑ ΗΤΑΝ Ο ΒΡΥΚΟΛΑΚΑΣ.ΒΕΒΑΙΑ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΗΘΕΛΕ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΜΕΡΟΣ,ΑΛΛΟΙ ΑΠΟ ΦΟΒΟ ΚΑΙ ΑΗΔΙΑ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΑΠΟ ΔΕΙΛΙΑ ΚΑΙ ΑΔΥΝΑΜΙΑ.ΤΕΛΙΚΑ ΟΜΩΣ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΟΤΡΥΝΣΗ ΤΟΥ ΙΕΡΕΑ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΙ ΤΑ ΧΡΕΙΑΖΟΥΜΕΝΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΞΟΡΚΙΣΕΙ ΤΟ ΚΑΚΟ ΕΞΙ ΧΩΡΙΑΝΟΙ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΝ ΒΑΣΙΛΗ ΠΗΡΑΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΚΑΙ ΕΤΟΙΜΑΣΤΗΚΑΝ.ΠΗΡΑΝ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ ΦΤΥΑΡΙΑ ΚΑΙ ΚΑΣΜΑ ΕΝΑ ΤΣΕΚΟΥΡΙ ΚΑΙ ΕΝΑ ΜΥΤΕΡΟ ΞΥΛΙΝΟ ΠΑΛΟΥΚΙ 25 ΕΚΑΤΟΣΤΑΠΕΡΙΠΟΥ.
Η ΜΑΚΑΒΡΙΑ ΑΥΤΗ ΣΥΝΟΔΕΙΑ ΠΡΟΧΩΡΟΥΣΕ ΑΡΓΑ ΚΑΙ ΣΙΩΠΗΛΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΠΑ ΝΑ ΚΡΑΤΑ ΤΟΝ ΣΤΑΥΡΟ ΕΜΠΡΟΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ.ΚΑΙ ΝΑ ΣΕ ΛΙΓΟ ΦΤΑΣΑΝ ΣΤΟ ΝΕΚΡΟΤΑΦΕΙΟ.ΑΠΟ ΠΟΥ ΘΑ ΑΡΧΙΖΑΝ?ΟΛΩΝ ΤΑ ΒΛΕΜΑΤΑ ΣΤΡΑΦΗΚΑΝ ΣΤΟΝ ΒΑΣΙΛΗ.''ΑΣ ΑΝΟΙΞΟΥΜΕ ΠΡΩΤΑ ΤΟΝ ΤΑΦΟ ΤΟΥ ΑΔΕΡΦΟΥ ΜΟΥ''ΕΙΠΕ ΣΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ.ΜΕΜΙΑΣ ΠΙΑΣΑΝ ΤΑ ΦΤΥΑΡΙΑ ΚΑΙ ΑΡΧΙΣΑΝ ΝΑ ΣΚΑΒΟΥΝ.ΣΕ ΛΙΓΟ ΦΑΝΗΚΕ ΤΟ ΦΕΡΕΤΡΟ.ΤΟ ΞΕΧΩΣΑΝ ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΕΝΑΣ ΑΠ ΤΟΥΣ ΧΩΡΙΚΟΥΣ ΑΡΧΙΣΕ ΝΑ ΒΓΑΖΕΙ ΤΑ ΚΑΡΦΙΑ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΠΡΟΧΕΙΡΑ ΚΛΕΙΣΜΕΝΟ ΤΟ ΚΑΠΑΚΙ.ΣΙΓΗ ΑΠΟΛΥΤΗ ΕΠΙΚΡΑΤΟΥΣΕ.ΟΛΟΙ ΗΤΑΝ ΤΡΟΜΑΓΜΕΝΟΙ,Ο ΙΕΡΕΑΣ ΕΨΕΛΝΕ ΜΕ ΤΡΕΜΑΜΕΝΗ ΦΩΝΗ.ΞΑΦΝΙΚΑ ΑΚΟΥΣΤΗΚΑΝ ΜΟΥΓΚΡΙΣΜΑΤΑ ΚΑΙ ΟΥΡΛΙΑΧΤΑ.Ο ΒΡΥΚΟΛΑΚΑΣ ΚΑΙ ΑΛΛΟΤΕ ΑΔΕΡΦΟΣ ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΗ ΒΟΓΚΟΥΣΕ ΚΑΙ ΑΠΕΙΛΟΥΣΕ ΜΕ ΑΚΑΤΑΝΟΜΑΣΤΕΣ ΒΡΙΣΙΕΣ.ΟΛΟΙ ΠΑΓΩΣΑΝ.Η ΦΩΝΗ ΤΟΥ ΙΕΡΕΑ ΕΣΠΑΣΕ ΓΙΑ ΛΙΓΟ ΑΛΛΑ ΑΡΧΙΣΕ ΠΑΛΙ.ΕΝΑ ΧΤΥΠΗΜΑ ΣΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΚΑΡΦΙ ΚΑΙ ΤΟ ΣΚΕΠΑΣΜΑ ΤΗΣ ΚΑΣΑΣ ΑΝΟΙΞΕ.
Ο ΒΡΥΚΟΛΑΚΑΣ ΗΤΑΝ ΠΡΗΣΜΕΝΟΣ ΣΤΟ ΣΩΜΑ.ΤΟ ΔΕΡΜΑ ΤΟΥ ΕΙΧΕ ΜΑΥΡΟ ΧΡΩΜΑ .ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΟΥ ΑΝΟΙΧΤΑ ΚΑΤΑΚΟΚΚΙΝΑ ΚΑΙ ΤΟ ΣΤΟΜΑ ΤΟΥ ΟΡΘΑΝΟΙΧΤΟ.ΜΙΑ ΑΠΑΙΣΙΑ ΜΥΡΩΔΙΑ ΑΝΑΔΥΟΤΑΝ.ΤΟ ΤΕΡΑΣ ΕΚΑΝΕ ΜΙΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΝΑ ΣΗΚΩΘΕΙ ΒΓΑΖΟΝΤΑΣ ΚΟΚΚΙΝΟΥΣ ΑΦΡΟΥΣ ΑΠ ΤΟ ΣΤΟΜΑ ΤΟΥ.ΤΟΤΕ ΕΝΑΣ ΑΠ ΤΟΥΣ ΧΩΡΙΑΝΟΥΣ ΣΗΚΩΣΕ ΤΟΝ ΚΑΣΜΑ ΚΑΙ ΜΕ ΠΡΩΤΟΓΟΝΗ ΔΥΝΑΜΗ ΤΟΝ ΚΑΡΦΩΣΕ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΟΥ ΣΤΗΘΟΥΣ ΕΜΠΟΔΙΖΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΝΑ ΣΗΚΩΘΕΙ.''ΘΑ ΣΚΟΤΩΣΕΙΣ ΤΟΝ ΑΔΕΡΦΟ ΣΟΥ ΛΟΙΠΟΝ ΒΑΣΙΛΗ?'' ΕΙΠΕ ΜΕ ΤΡΕΜΑΜΕΝΗ ΦΩΝΗ ΤΟ ΤΕΡΑΣ.
''Ο ΑΔΕΡΦΟΣ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΝΕΚΡΟΣ .ΝΕΚΡΟΣ.ΝΕΚΡΟΣ.ΕΣΥ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ Ο ΑΔΕΡΦΟΣ ΜΟΥ '' ΟΥΡΛΙΑΞΕ Ο ΒΑΣΙΛΗΣ.ΚΑΙ ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΑΥΤΑ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΠΗΡΕ ΤΟ ΜΥΤΕΡΟ ΠΑΛΟΥΚΙ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΡΦΩΣΕ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΤΟΥ ΚΤΗΝΟΥΣ.ΕΝΑ ΑΠΟΚΟΣΜΟ ΟΥΡΛΙΑΧΤΟ ΑΚΟΥΣΤΗΚΕ.Ο ΒΡΥΚΟΛΑΚΑΣ ΕΦΤΑΝΕ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ.Ο ΙΕΡΕΑΣ ΕΨΕΛΝΕ ΔΙΑΡΚΩΣ ΚΑΙ Ο ΒΑΣΙΛΗΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΠΟΔΗ ΤΟΥ ΤΣΕΚΟΥΡΙΟΥ ΚΑΡΦΩΝΕ ΠΙΟ ΒΑΘΙΑ ΤΟ ΞΥΛΟ ΣΤΟ ΣΩΜΑ ΤΟΥ .ΞΑΦΝΙΚΑ ΟΙ ΣΠΑΣΜΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣΑΝ.ΤΟ ΜΑΡΤΥΡΙΟ ΕΙΧΕ ΛΑΒΕΙ ΤΕΛΟΣ.Ο ΙΕΡΕΑΣ ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΙΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΛΕΞΕΙΣ ΚΑΙ ΕΡΙΞΕ 2 ΜΠΟΥΚΑΛΑΚΙΑ ΜΕ ΑΓΙΑΣΜΑ ΣΤΟ ΠΤΩΜΑ.ΤΟΤΕ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΟΛΩΝ ΤΟ ΣΩΜΑ ΑΡΧΙΣΕ ΝΑ ΑΠΟΣΥΝΤΙΘΕΤΑΙ ΩΣΠΟΥ ΔΕΝ ΕΜΕΙΝΕ ΠΑΡΑ ΣΚΟΝΗ.ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΤΟΤΕ ΚΛΕΙΣΑΝ ΤΟ ΚΑΠΑΚΙ ΚΑΙ ΓΡΗΓΟΡΑ ΕΘΑΨΑΝ ΤΟ ΦΕΡΕΤΡΟ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΓΗ.''ΑΣ ΜΑΣ ΣΥΓΧΩΡΕΣΕΙ Ο ΘΕΟΣ.ΟΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΤΟ ΚΑΝΑΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΟΥ ΧΩΡΙΟΥ ΜΑΣ'' ΕΙΠΕ Ο ΙΕΡΕΑΣ.
ΑΡΧΙΣΕ ΝΑ ΣΟΥΡΟΥΠΩΝΕΙ.Η ΟΜΑΔΑ ΠΗΡΕ ΠΑΛΙ ΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΓΙΑ ΤΟ ΧΩΡΙΟ.ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΦΟΡΑ ΟΜΩΣ ΣΙΓΟΤΡΑΓΟΥΔΩΝΤΑΣ.ΤΟ ΚΑΚΟ ΕΙΧΕ ΦΥΓΕΙ ΠΙΑ ΑΠ ΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΤΟΥΣ ΖΩΗ.ΤΩΡΑ ΠΙΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΖΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΘΡΗΝΟΥΝ ΝΕΚΡΟΥΣ.